.
Términos y condiciones generales
La campania de livrare gratuit care se desfășoară între datele 12-31 iulie 2024, transportul gratuit se aplică doar la metoda de livrare standard. ( livrare la domiciliu)
Acești Termeni și condiții generale Copyboom reglementează achiziționarea serviciilor oferite pe site-ul www.copyboom.ro, deținut de CENTRU DE PRINTARE LOWCOST S.R.L. (în continuare COPYBOOM).
Achiziționarea oricăruia dintre servicii presupune acceptarea integrală și fără rezerve a fiecăreia dintre Condițiile Generale indicate, fără a aduce modificari acceptării Condițiilor Specifice care pot fi aplicabile la achiziționarea anumitor servicii.
Aceste Condiții Generale pot fi modificate fără notificare prealabilă, prin urmare, este recomandabil să citiți cu atenție conținutul acestora înainte de a proceda la achiziționarea oricăruia dintre serviciile oferite.
1. IDENTIFICARE
COPYBOOM, în conformitate cu Legea 34/2002, din 11 iulie, privind Serviciile Societății Informaționale și Comerțul Electronic, vă informează că:
Denumirea societății sale este:: CENTRU DE PRINTARE LOWCOST S.R.L.
Denumirea sa comercială este: COPYBOOM.
Numărul său de CUI este: 47510448.
Sediul social este la adresa: Loc. Vălenii de Munte, Oraș Vălenii de Munte, Bulevardul NICOLAE IORGA, Nr. 60, Bloc B7, Scara A, Etaj 2, Judet Prahova.
2. COMUNICĂRI
Pentru a comunica cu noi, vă punem la dispoziție diferite mijloace de contact care sunt detaliate mai jos:
Tel: 0723 961 376 – Pentru a ne contacta prin Whatsapp – Ne puteți scrie la orice oră din zi.
Email: comenzi@copyboom.ro
Adresa poștală: Loc. Vălenii de Munte, Oraș Vălenii de Munte, Bulevardul NICOLAE IORGA, Nr. 60, Bloc B7, Scara A, Etaj 2, Judet Prahova
Toate notificările și comunicările dintre utilizatori și COPYBOOM vor fi considerate efective, în toate scopurile, atunci când sunt făcute prin oricare dintre mijloacele menționate mai sus.
3. SERVICII
Serviciile oferite de COPYBOOM constau în tipărirea sau fotocopierea fișierelor, arhivelor sau documentelor trimise prin intermediul site-ului nostru www.copyboom.ro, cu configurația și caracteristicile particulare indicate în procesul de achiziție. Clientul va obține ca rezultat tipărirea pe hârtie sau pe alte suporturi, cu livrare la domiciliul clientului sau cu preluare, în funcție de contractarea în procesul de achiziție.
COPYBOOM își rezervă dreptul de a decide, în orice moment, produsele și/sau serviciile oferite clienților. Astfel, COPYBOOM poate, în orice moment, să adauge noi produse și/sau servicii la cele oferite în prezent.
De asemenea, COPYBOOM își rezervă dreptul de a retrage sau de a înceta să ofere, în orice moment și fără notificare prealabilă, oricare dintre serviciile oferite, fără ca acest lucru să afecteze serviciile contractate a căror furnizare nu a fost finalizată.
Toate acestea fără a aduce modificari faptului că achiziționarea oricăruia dintre servicii se poate face numai prin intermediul abonamentului sau înregistrării UTILIZATORULUI, al cărui nume de utilizator va fi adresa sa de e-mail, care va fi asociată cu o parolă, care îl va identifica personal și îi va permite să acceseze serviciile.
Odată intrat în www.copyboom.ro, și pentru a avea acces la contractarea diferitelor servicii, Utilizatorul trebuie să urmeze toate instrucțiunile indicate în procesul de achiziție, ceea ce va implica citirea și acceptarea tuturor condițiilor generale și particulare prevăzute în www.copyboom.ro.
4. DISPONIBILITATE ȘI SUBSTITUIRI
Pentru prestarea serviciilor, COPYBOOM va oferi acces în următoarea manieră: Clientul își va crea un cont și va plasa comanda prin intermediul site-ului, urmând pașii indicați în procesul de achiziție. Clientul va avea în contul său datele sale, facturile, comenzile și adresele de livrare alternative.
În cazul în care, din orice motiv, COPYBOOM nu poate printa și, prin urmare, comanda nu poate fi livrată clientului, acesta va fi informat cât mai curând posibil și suma plătită pentru acel produs specific va fi rambursată.
COPYBOOM nu va fi responsabil pentru orice daune sau pierderi care pot fi cauzate UTILIZATORULUI ca urmare a defecțiunilor sau deconectărilor în rețelele de telecomunicații care pot duce la suspendarea, anularea sau întreruperea serviciului www.copyboom.ro în timpul furnizării acestuia.
5. PROCESUL DE ACHIZIȚIE ȘI/SAU CONTRACTARE
Primirea comenzilor și achizițiile online se pot face în orice moment, 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.
Pentru a efectua orice achiziție pe www.copyboom.ro, este necesar ca clientul să aibă vârsta legală.
De asemenea, va fi necesar ca clientul să se înregistreze pe www.copyboom.ro prin intermediul unui formular de colectare a datelor în care acesta să furnizeze COPYBOOM informațiile necesare pentru achiziție; aceste date trebuie să fie în toate cazurile veridice, exacte și complete în ceea ce privește identitatea sa, iar clientul trebuie să își dea acordul expres în acest sens prin acceptarea politicii de confidențialitate a COPYBOOM.
Pașii care trebuie urmați pentru a efectua achiziția sunt:
Înregistrați-vă pentru a vă înscrie la serviciu și a vă crea contul de client (este gratuit).
Încărcați fișierele care indică configurația de imprimare*.
Adăugați în coșul de cumpărături atâtea produse câte doriți.
Indicați modul în care doriți să primiți comanda și efectuați plata.
Specificațiile tehnice și configurația pentru plasarea comenzii sunt disponibile pe site la adresa – Detalii și fișă tehnică – cum se tipărește – (click pentru +info).
De asemenea, se recomandă clientului să tipărească și/sau să păstreze o copie pe un suport durabil a condițiilor de vânzare în momentul plasării comenzii, acest formular de comandă va fi disponibil în contul clientului, precum și dovada de primire trimisă de COPYBOOM prin e-mail.
FACTURARE
Factura va fi disponibilă în zona contului privat al clientului de pe site (- Cont client -). Dacă doriți să primiți o factură pe suport de hârtie, vă rugăm să o solicitați trimițând un e-mail la adresa comenzi@copyboom.ro.
6. LIVRARE
Zonele geografice de livrare sunt: România (teritoriul national)
FORME ȘI CONDIȚII DE LIVRARE
Modalitatea de livrare este aleasă de către client în timpul procesului de cumpărare. Timpii de livrare variază în funcție de metoda aleasă și de destinație. Informații suplimentare sunt disponibile în secțiunea de pe site – Tipuri de livrări și expedieri (click pentru +info).
Toate comenzile formalizate și plătite, care sunt primite și finalizate până la ora 14:00 a unei zile lucrătoare (de luni până vineri),
vor fi tipărite și livrate agenției de transport în aceeași zi, cu prioritate pentru acele comenzi contractate ca servicii de livrare EXPRES (URGENT și FAST DELIVERY).
SĂPTĂMÂNA MARE: În perioadele de vârf de cerere (început de an școlar „septembrie-octombrie”, Crăciun, examene, schimbare de trimestru, „februarie”, sau concursuri, timpul de producție și de livrare poate fi majorat cu 24 de ore în funcție de tipul de livrare ales, cu excepția tipurilor de livrare expres RAPID și URGENT DELIVERY, unde se depun toate eforturile pentru respectarea termenelor.
LUCRĂRI VOLUMINOASE SAU INCOMPLETE: În cazul unor comenzi deosebit de voluminoase (peste 5000 de printuri sau mai cele ce necesită mai multă muncă (multe legături in spirală, asamblare, combinații de culori etc.), timpul de producție poate fi majorat cu 24 de ore. În cazul în care se constată că fișierele dvs. sunt deteriorate, incomplete sau necesită completarea informațiilor de tipărire etc., acestea vor fi oprite până la completarea corectă și se va indica data plecării din punctul nostru de muncă.
Expedierea și livrarea comenzilor „HOME DELIVERY”. Livrările la domiciliu se efectuează de luni până vineri, în zilele lucrătoare.
SĂRBĂTORI: Nu se fac livrări în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale. Sărbătorile locale, regionale sau naționale, atât de la Origine cât și de la Destinație, nu se fac nici încasări, nici livrări prin transport, deci nu sunt luate în calcul ca zi lucrătoare.
Serviciul de livrare la domiciliu România (teritoriul national) – Serviciu efectuat de companii de transport independente, vă rugăm să țineți cont de indicațiile din secțiunea AGENȚII.
Pentru livrările în orașe mici, îndepărtate de agenția de transport, livrarea poate fi întârziată cu 24 de ore în cazuri excepționale.
OBSERVAȚII PRIVIND LIVRAREA:
AGENȚII:
Expedierea produselor noastre se face prin agenții de transport independente a căror eficacitate de livrare către clienții noștri în termenul convenit este mai mare de ~96%.
Livrările sunt livrate la adresa destinatarului furnizată ca < adresa de expediere > aceasta trebuie să fie completă și clară, cu toate datele necesare și exacte de către expeditor, telefon național, contact, adresă, număr de portal, scări, etaje, uși, etc..
ORELE DE LIVRARE:
Orele de livrare în zilele lucrătoare nu pot fi stabilite în avans și nici nu pot fi solicitate de către utilizator, dar acesta va avea posibilitatea de a preciza acest lucru în comentariile la expediere.
ÎNTÂRZIERI DE LIVRARE
În cazul întârzierilor de livrare, clientul nu poate în niciun caz să ceară rambursarea totală sau parțială a comenzii plasate sau a costurilor de livrare. De asemenea, clienții sunt informați că în perioada Crăciunului, campaniile de vânzări online de tip Black Friday, livrări la ore neamenajate, campania de vară, condiții meteorologice nefavorabile, tăieri sau acces restricționat, atât în zona de livrare, cât și în oricare dintre rutele/legăturile, pe care coletul suferă sau necesită pentru a ajunge de la origine la destinație, etc. sau altele similare, se pot înregistra întârzieri sau întârzieri în livrări.
ADRESĂ INCOMPLETĂ, INCORECTĂ SAU ABSENȚA REPETATĂ
Dacă din motive de adresă incompletă, incorectă, absentă în mai multe încercări de livrare (2), sau refuzul mărfii, se generează returnarea mărfii, sau aceasta trebuia trimisă din nou la această adresă sau la o altă adresă < Recanalizare > trebuie să fie plătită de către client.
Imposibilitatea livrării definitive a produsului din motive imputabile clientului pentru motivele indicate mai sus, și determină o returnare la instalațiile noastre, NU va da dreptul clientului să solicite rambursarea sumei plătite pentru lucrarea comandată, cu excepția cazului în care acesta dovedește că nelivrarea s-a datorat unor cauze independente de voința sa, unei situații extraordinare sau de forță majoră. Clientul are la dispoziție o perioadă de 30 de zile de la returnarea comenzii, pentru a achita o nouă expediere și aceasta va fi trimisă din nou, în caz contrar, după acest termen, comanda va fi distrusă și NU se va putea solicita nicio sumă.
COVID-CORONAVIRUS:
În funcție de evoluția pandemiei și de modul în care autoritățile tratează situația, confinări, închideri de perimetre etc., agențiile de transport vor face tot posibilul pentru a vă livra, aduce sau depozita produsul în alt loc. Este posibil ca agențiile să vă ceară numele, datele, actul de identitate, fără a fi nevoie să semnați pe hârtie sau pe un dispozitiv, motivat de nevoia de distanță socială.
COPYBOOM NU va rambursa, nici sumele totale, nici cele parțiale, odată ce comanda dvs. a fost solicitată și acceptată de dvs. Livrarea poate fi oprită la cererea dumneavoastră din unitățile noastre, iar în cazul în care a plecat din unitățile noastre, transportul va fi cel care va face livrarea, putând suferi întârzieri, opriri sau rețineri și poate livra pachetul cu o întârziere nedeterminată.
7. PREȚURI, CHELTUIELI ȘI TAXE
Prețurile serviciilor care sunt incluse în www.copyboom.ro vor fi exprimate în LEI, dacă nu se specifică altfel, și vor fi garantate pe perioada de valabilitate a acestora și indiferent de destinația comenzii.
Prețurile finale ale tuturor serviciilor, împreună cu caracteristicile acestora, ofertele, reducerile etc. sunt reflectate în fiecare dintre serviciile oferite pe www.copyboom.ro.
8. MODALITĂȚI DE PLATĂ
Vă punem la dispoziție și vă extindem informațiile despre diferite forme de plată.
– Card de credit sau de debit –
Puteți efectua plata imediat prin intermediul gateway-ului de plată securizat SSL al Băncii noastre. În cazul în care este necesar să efectuați o rambursare în termen de 1-3 zile sau anularea comenzii, suma va fi rambursată prin același card de plată.
– Transfer bancar –
Cont in Euro
CENTRU DE PRINTARE LOWCOST SRL
RO69 RNCB 0092 1748 0221 0002
RNCBROBU
Cont in RON
CENTRU DE PRINTARE LOWCOST SRL
RO96 RNCB 0092 1748 0221 0001
RNCBROBU
9. POLITICA DE RETURNARE ȘI RETRAGERE
Conform reglementărilor în vigoare, consumatorul și utilizatorul va avea dreptul de REVOCARE a contractului pentru o perioadă maximă de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să indice motivul și fără a suporta niciun cost, cu excepția celor prevăzute la art. 107.2 și 108 din RD1/2007, din 16 noiembrie, care aprobă textul la care face referire Legea generală pentru apărarea consumatorilor și utilizatorilor.
Acest drept de retragere nu se aplică, printre altele, la:
Prestarea de servicii deja efectuate sau începute: a se vedea Anularea comenzilor și a comenzilor în curs de executare.
Contractelor de furnizare de produse realizate conform specificațiilor consumatorului și utilizatorului sau, în mod evident, personalizate: Întrucât toate produsele noastre sunt personalizate la cererea dumneavoastră în calitate de client și aveți posibilitatea de a configura și previzualiza rezultatul, atât în pagina de încărcare, cât și în secțiunea de coș de cumpărături, în acel moment puteți efectua oricâte modificări, substituiri, ștergeri sau încărcări de alte produse, sau combinații doriți, prin urmare, odată ce ați formalizat finalizarea procesului de cumpărare și odată ce a trecut perioada de anulare indicată la „Anularea comenzilor”, nu vă puteți exercita dreptul de retragere.
Informații generale:
Termenul de retragere din contractul de prestări servicii este de 14 zile calendaristice de la data încheierii contractului, iar utilizatorul trebuie să informeze COPYBOOM despre dorința sa de a-și exercita acest drept, lucru pe care îl poate face prin completarea formularului de la sfârșitul acestui document.
Exercitarea dreptului de retragere va duce la suspendarea serviciului.
COPYBOOM va trimite consumatorului o confirmare de primire a retragerii pe un suport durabil.
Retragerea implică faptul că COPYBOOM va rambursa suma deja plătită de către consumator în termen de maximum 14 zile calendaristice, urmând aceeași procedură aleasă de consumator pentru plată (cu condiția ca serviciul contractat să nu se încadreze în excepțiile indicate mai sus).
Odată ce vom primi cererea dumneavoastră, vă vom contacta pentru a vă oferi detaliile rambursării.
ANULAREA COMENZILOR și a comenzilor în curs de procesare:
Puteți anula comanda Comenzile mele, atâta timp cât comanda nu a fost plasată sau se află într-o fază anterioară pregătirii acesteia și cu condiția ca între primirea comenzii și comunicarea anulării să nu fi trecut mai mult de 3 ore.
În cazul în care comanda dvs. se află ÎN PROCES, aceasta nu poate fi anulată:
Odată începute lucrările de fabricare, < IN PROCES >, deoarece toate produsele noastre sunt personalizate sub indicația dumneavoastră în calitate de client, nu putem accepta returnarea comenzii, prin urmare clientul trebuie să achite costul acesteia și are opțiunea de a continua comanda, achitând-o integral sau de a nu o continua, plătind doar partea corespunzătoare lucrărilor efectuate, fără costurile de transport.
În contul dvs. va apărea ca stare a comenzii < ÎN PROCES > , și/sau puteți primi și o notificare prin poștă că comanda dvs. este < ÎN PROCES > ( În cazul în care comanda dvs. este < PREGĂTITĂ PENTRU COLECTARE > sau < EXPEDITATĂ > ), nu puteți anula sau respinge comanda.
.
În cazul în care anularea comenzii este efectuată în timp și formă, în cazul în care clientul a efectuat o plată, acesta are dreptul la rambursare sau la un sold creditor în contul său de client pentru comenzi viitoare.
10. RĂSPUNDERE ȘI EXONERAREA DE RĂSPUNDERE
Clientul declară că este responsabil pentru conținutul documentelor pe care le comandă să fie tipărite, declarând că are dreptul de a le reproduce, copia și distribui, protejând drepturile de proprietate industrială și intelectuală ale terților. Clientul exonerează COPYBOOM de orice răspundere care ar putea fi invocată de către terți, persoane fizice sau juridice, pentru încălcarea drepturilor în acest sens.
COPYBOOM se obligă să păstreze confidențialitatea și să nu divulge sau să comercializeze fișierele/documentele puse la dispoziția clientului pentru realizarea lucrării comandate. Fișierele/documentele vor fi distruse în intervalul de timp indicat în secțiunea Timpul de ștergere/eliminare a fișierelor.
COPYBOOM respectă, de asemenea, reglementările în vigoare privind protecția datelor. Informații suplimentare sunt disponibile în Politica noastră de confidențialitate.
COPYBOOM poate suspenda, retrage sau anula parțial sau total serviciile care fac obiectul contractului în orice moment și fără notificare prealabilă. Prevederea de mai sus nu afectează acele servicii care sunt rezervate utilizatorilor înregistrați sau care fac obiectul unei contractări prealabile și care vor fi guvernate de condițiile lor specifice.
11. CODUL DE ETICĂ
COPYBOOM își rezervă dreptul de a refuza să tipărească sau să reproducă conținutul care, în opinia sa, încalcă sau poate încălca drepturile fundamentale și libertățile publice, drepturile de proprietate intelectuală, incită sau promovează manifestări sau acte criminale, xenofobe, teroriste sau degradante pe motive de sex, rasă, religie, convingeri, difuzează conținut sau servicii pornografice, îndeamnă la violență, încalcă tinerețea sau copilăria, ordinea sau siguranța publică sau care, în opinia sa, nu sunt adecvate pentru reproducere sau publicare.
Orice suspiciune că o comandă de tipărire ar putea constitui o infracțiune este raportată autorităților competente de aplicare a legii.
12. SERVICIUL CLIENȚI ȘI RECLAMAȚII
Pentru a depune o plângere sau o reclamație la COPYBOOM, clientul trebuie să contacteze serviciul de relații cu clienții fie prin telefon la numărul 0723 961 376, fie prin e-mail la adresa comenzi@copyboom.ro
Timpii de stocare a fișierelor
Dosarele, arhivele și documentele care fac obiectul comenzii sunt păstrate timp de maximum 30 de zile de la data solicitării lucrării. După această perioadă, acestea sunt distruse, astfel încât, pentru a vă trata reclamația și a remedia orice defecțiune, trebuie să depuneți reclamația în termen de 15 zile de la data primirii/livrării comenzii.
În această perioadă de 15 zile, trebuie să revedeți și să verificați întreaga comandă și detaliile de tipărire a acesteia, deoarece, odată ce incidentul este procesat și închis, NU veți putea genera o nouă reclamație pentru aceeași comandă.
Pentru a deschide un incident/reclamație trebuie să indicați numărul comenzii/încărcării și contul de client, trimițându-ne-o prin oricare dintre mijloacele indicate prin email sau whatsapp.
Soluționarea online a litigiilor – R.L.L.
În conformitate cu Regulamentul UE privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și în conformitate cu art. 14.1 din Regulamentul (UE) 524/2013, vă informăm că Comisia Europeană pune la dispoziția tuturor consumatorilor o platformă de soluționare online a litigiilor care este disponibilă la următorul link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
13. LEGEA APLICABILĂ
Prezentele condiții sunt guvernate de legislația română în vigoare.
Limba utilizată este limba română.